Steun ons

Wij zijn momenteel bezig met het aanvragen van een ANBI-status. Mocht u hiervan op de hoogte willen worden gehouden, meldt u zich dan aan voor onze nieuwsbrief of houdt u deze site in de gaten.

Bens is altijd op zoek naar mensen of organisaties die met ons willen samenwerken. Dit kan op allerlei manieren. U kunt ons helpen door te adviseren of hulp aan te bieden bij de organisatie of uitvoering van projecten. Uiteraard kunt u ons ook financieel ondersteunen. Bent u werkzaam voor een organisatie die zich inzet op sociaal-maatschappelijk gebied of misschien een vrijwilliger die met ons wil samenwerken? Wij gaan graag met u in zee.

In het verleden heeft Bens o.a. samengewerkt met: Stichting Sjaki-Tari-Us, het Herman Broerencollege Delft, De Amerpoort Baarn, Bart Koopman Film en Animaties, Sjoerd Vrins Cultureel Ondernemer, Wit Konijn en het Delfts Toneelgezelschap.

Bens is o.a. gesponsord door:  Bilancia, Careyn, RoPa Multimediaverhuur, Sjoerd Vrins Cultureel Ondernemer, Bart Koopman Film en Animaties, het Delfts Toneelgezelschap en Wit Konijn.

Bens heeft subsidies ontvangen van: De Gemeente Maastricht, De provincie Limburg, De Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind, De Nederlandse Ambassade Jakarta, Stichting Hulp Delftse Jongeren, De gemeente Delft, Fonds voor het Gehandicapte Kind en JONG.

LogoFVGdz gemeente-delft stichting-jong shdj bart-koopman   sjoerd careyn nsgk dto maastricht logo-provincie-limburg ropa